BAJAI HÍRHATÁR - Egészséges nassolás a vízparton? Ötleteinkkel lehetséges!

BAJAI HÍRHATÁR
   
 2020.07.14.
 Kedd
Ma &Őrs napja van.
Holnap Henrik napja lesz.
   EUR árfolyam
   355,1& Ft
   CHF árfolyam
   332,94 Ft
   
   
   
   
   
   

 

MINDEN HÍR | AKTUÁLIS | SZÍNES | VÉLEMÉNY | RENDŐRSÉGI HÍREK | SPORT | KULTÚRA | TÖBB HÍRHATÁR | HELYBEN VAGYUNK!

    
2017. 08. 08. 13:49     


Egészséges nassolás a vízparton? Ötleteinkkel lehetséges!
Akár gyerekkel, akár felnőtt társaságban nyaralsz, bizony nehéz lehet ellenállni a vízparti büfék kínálatának. Hogy a strandon se halj éhen a diétád közben – mondjuk félpanziós ellátás mellett is bizony érdemes lehet bizonyos előkészületeket tenni. Mit is csomagolhatsz és készíthetsz a családodnak és magadnak vízpartra? Mozgósítsd a kis dobozkáidat és a hűtőládát!

Salátatálak


Alap étel, ha gyorsat és egészségeset szeretnél. Kis és nagy adagban a zöldségekből álló salikat bármikor fogyaszthatod hűtőtáskában tárolva. Hal vagy szárnyas hús is mehet bele gond nélkül. Szezonális gyümölcsökből világbajnok gyümölcstálat varázsolhatsz kevés citromlé és pár csipet fahéj segítségével, azonban nyáron ebből hagyd ki a banánt. Nagyon magas a cukortartalma.

 

Teljes kiőrlésű szendvicsek


Készítheted már házilag is a kenyeredet, ha előző este van lehetőséged sütni, de vásárolhatsz is. Zsírszegény sajttal, friss zöldségekkel és, ha eszel húst, akkor valamilyen sovány hússal is kínálhatsz. Igazán könnyen alakíthatod szendvicseidet az aktuális hangulatodhoz, vagy ahhoz, hogy mit kíván a család, és akár egy-egy főétkezést is kiválthatsz ezekkel nyáron.

 

Cukormentes palacsinta


A tipikus strandkaja bikinibarát verziója is terítékre kerülhet, hiszen túróval töltve nagyon laktató. Akár egészséges lisztkeverékből, akár proteines palacsintaporból készíted, csak arra ügyelj, hogy cukros töltelékkel ne ronts alacsony cukortartalmán.

 

Laktató smoothie-k


Készíts hozzáadott cukor nélkül természetes gyümölcslevekből egy laktató és frissítő koktélt, majd hűtsd be előre! Amennyiben még ilyen kevés időt sem szeretnél a konyhapultnál tölteni, vásárolj a következő élelmiszerekből nassolni valót:

 

Gyümölcsök és teljes kiőrlésű kekszek


Mindenféle dinnye és szőlő önmagában is remek tízórai lehet.

 

Magvak


Rost, egészséges zsírok és fehérje – ezek miatt csak napi egy maroknyi jár a magas kalóriatartalmú magvakból. Keverd az alábbiakat nyugodtan bármilyen verzióban: dió, goji bogyó, mandula, mogyoró, kókuszcsipsz, és kesudió.

 

Rizsszelet kencékkel


Étkezésenként 2 szelet ropogtatni való puffasztott rizs valamelyik kedvenc zöldségkrémeddel megkenve, és kinek kell a lángos? ;) Na jó, kell egy kis akaraterő, de legalább megúszod bűntudat nélkül, és igazán energikus napokat tölthetsz a strandon.

 

Forrás: superkidsnutrition.com


További hírek

  Feltehetően öngyilkos lett Bogdán László, Cserdi polgármestere
2020. 07. 14. 10:23 hirhatar.hu
  Luxus lesz a párizsi – eddig negyedével drágult idén
2020. 07. 13. 10:52 hirhatar.hu
  A magyar kormány szigorítja az utazási feltételeket – listázva az érintett országok
2020. 07. 13. 10:52 hirhatar.hu
  Osztálykirándulás helyett perre mennek a pécsi gimnazisták
2020. 07. 08. 17:54 hirhatar.hu
  Zsinagógában került hálatáblára Orbán Viktor neve
2020. 07. 07. 18:02 hirhatar.hu
  615 milliót adott a kormány a ciszterci rend siófoki apartmanházára
2020. 07. 07. 18:00 hirhatar.hu
  Nem megy börtönbe a fideszes pedofil ex-diplomata
2020. 07. 06. 19:53 hirhatar.hu
  Félmilliárd forint közpénzt kap a Kurultáj nevű ősmagyar revü
2020. 07. 05. 17:38 hirhatar.hu
  Lesz baj: Nem taxizhat, akinek priusza van
2020. 07. 03. 19:58 hirhatar.hu
  Szikora Róbert szereti Orbán Viktort – nem kicsit, de nagyon
2020. 06. 30. 21:23 hirhatar.hu





IMPRESSZUM | MÉDIAAJÁNLAT | SZABÁLYZAT | HÍRLEVÉL

(c)2o15 Hírhatár Lapcsoport