BAJAI HÍRHATÁR - Ha szeretnéd még jobban szeretni – Újabb tippek futáshoz

BAJAI HÍRHATÁR
   
 2020.07.05.
 Vasárnap
Ma Sarolta, Emese napja van.
Holnap Csaba napja lesz.
   EUR árfolyam
   351,17 Ft
   CHF árfolyam
   330,30 Ft
   
   
   
   
   
   

 

MINDEN HÍR | AKTUÁLIS | SZÍNES | VÉLEMÉNY | RENDŐRSÉGI HÍREK | SPORT | KULTÚRA | TÖBB HÍRHATÁR | HELYBEN VAGYUNK!

    
2016. 04. 26. 14:48     


Ha szeretnéd még jobban szeretni – Újabb tippek futáshoz
Az idő szép, a hőmérséklet kellemes, a Nap süt, a szél csendben fújdogál, úgyhogy semmi akadálya annak, hogy ma is megtedd a magad számára előírt kilométereket. Úgyhogy irány a közeli sportpálya, park, ahol újra róhatod a köröket. De hogy teheted még jobbá a futással töltött időt?

Ha az abszolút kezdőknek szánt tippeken már túl vagy, nem árt tudni, mivel dobhatod fel a tréningedet, mint haladó futó.

 

Ha egy kis motiváció kellene


A futóruháknak éppen szezonja van, úgyhogy ha kicsit elment volna a kedved ettől a mozgásformától, motiváld magad egy új szettel! Egy új ruciban nem csak kényelmesebben, de csinosabban is érzed majd magad.

 

Használd a technika legújabb vívmányait!


Manapság, az okostelefonok világában kár lenne kihagyni olyan alkalmazásokat, mellyel azt mérheted, hány kilométert futottál, milyen intenzitással, és mennyi kalóriát sikerült elégetned.

 

Folyadék!


Arról már volt szó, hogy ha nagyjából fél órára mész el futni, nem fontos magaddal vinni vizet, de otthon azonnal oltsd a szomjadat. Ha hosszabb távra tervezel, markolj fel otthon egy palack vizet, hogy pótolhasd a folyadékot. Erre azért is van szükség, mert ha a mozgás közben leadott folyadékot nem pótolod azonnal, izomgörcs, hányinger és szédülés törhet rád.

 

Azért arra figyelj, hogy ne legyél túl mohó ivás közben. És ha lehet, magnézium- és nátrium tartalmú ásványvizet fogyassz.

 

Fő a rendszeresség


Ha egyik héten Te vagy a hobbifutók királya, vagy királynője, a másik héten pedig maga a megtestesült lustaság, akkor ott valami bibi van. Nem igazán tesz jót a szervezetednek, ha nincs rendszer az általad végzett sportokban. Pláne, ha célod is van a futással, mondjuk, tartanád a kondidat, vagy fogyni szeretnél.

 

„Állítsd be” magadnak annyi mennyiségű futást, mozgást, amennyire hetente biztos képes vagy. Ha kicsit több lesz belőle, az nem baj, csak ne csökkentsd az adagot.

 

Forrás: brigitte.de


További hírek

  Szikora Róbert szereti Orbán Viktort – nem kicsit, de nagyon
2020. 06. 30. 21:23 hirhatar.hu
  Elárverezték a „vasalódeszkás” tanár híres szemléltetőeszközét
2020. 06. 30. 21:23 hirhatar.hu
  Plusz 20 milliárdot kap kormánypropagandára a köztévé
2020. 06. 26. 20:27 hirhatar.hu
  109 millió forintot hozott az 52 milliárdból épült állami tesztpálya
2020. 06. 26. 20:27 hirhatar.hu
  Müller Cecília stoppolná a Covid-szűréseket
2020. 06. 26. 20:27 hirhatar.hu
  Túlzás...?; Lekerülnek a polcokról a Johnson & Johnson bőrfehérítő termékei
2020. 06. 23. 17:31 hirhatar.hu
  Milliárdos lett az Orbán irodáját felújító vállalkozó – azóta zsinórban nyer a budai várban
2020. 06. 23. 17:31 hirhatar.hu
  5,6 milliárd forintot jutott a székely hokiakadémiára
2020. 06. 22. 09:46 hirhatar.hu
  A nyugdíjasok után az érettségizőknek is propagandaanyagot küldött Orbán
2020. 06. 22. 09:46 hirhatar.hu
  Tervezz egyszerűen telefontokot!
2020. 06. 21. 12:12 bajai-hirhatar.hu





IMPRESSZUM | MÉDIAAJÁNLAT | SZABÁLYZAT | HÍRLEVÉL

(c)2o15 Hírhatár Lapcsoport