BAJAI HÍRHATÁR - Ha szeretnéd még jobban szeretni – Újabb tippek futáshoz

BAJAI HÍRHATÁR
   
 2019.07.17.
 Szerda
Ma Endre, Elek napja van.
Holnap Frigyes napja lesz.
   EUR árfolyam
   326,64 Ft
   CHF árfolyam
   294,39 Ft
   
   
   
   
   
   

 

MINDEN HÍR | AKTUÁLIS | SZÍNES | VÉLEMÉNY | RENDŐRSÉGI HÍREK | SPORT | KULTÚRA | TÖBB HÍRHATÁR | HELYBEN VAGYUNK!

    
2016. 04. 26. 14:48     


Ha szeretnéd még jobban szeretni – Újabb tippek futáshoz
Az idő szép, a hőmérséklet kellemes, a Nap süt, a szél csendben fújdogál, úgyhogy semmi akadálya annak, hogy ma is megtedd a magad számára előírt kilométereket. Úgyhogy irány a közeli sportpálya, park, ahol újra róhatod a köröket. De hogy teheted még jobbá a futással töltött időt?

Ha az abszolút kezdőknek szánt tippeken már túl vagy, nem árt tudni, mivel dobhatod fel a tréningedet, mint haladó futó.

 

Ha egy kis motiváció kellene


A futóruháknak éppen szezonja van, úgyhogy ha kicsit elment volna a kedved ettől a mozgásformától, motiváld magad egy új szettel! Egy új ruciban nem csak kényelmesebben, de csinosabban is érzed majd magad.

 

Használd a technika legújabb vívmányait!


Manapság, az okostelefonok világában kár lenne kihagyni olyan alkalmazásokat, mellyel azt mérheted, hány kilométert futottál, milyen intenzitással, és mennyi kalóriát sikerült elégetned.

 

Folyadék!


Arról már volt szó, hogy ha nagyjából fél órára mész el futni, nem fontos magaddal vinni vizet, de otthon azonnal oltsd a szomjadat. Ha hosszabb távra tervezel, markolj fel otthon egy palack vizet, hogy pótolhasd a folyadékot. Erre azért is van szükség, mert ha a mozgás közben leadott folyadékot nem pótolod azonnal, izomgörcs, hányinger és szédülés törhet rád.

 

Azért arra figyelj, hogy ne legyél túl mohó ivás közben. És ha lehet, magnézium- és nátrium tartalmú ásványvizet fogyassz.

 

Fő a rendszeresség


Ha egyik héten Te vagy a hobbifutók királya, vagy királynője, a másik héten pedig maga a megtestesült lustaság, akkor ott valami bibi van. Nem igazán tesz jót a szervezetednek, ha nincs rendszer az általad végzett sportokban. Pláne, ha célod is van a futással, mondjuk, tartanád a kondidat, vagy fogyni szeretnél.

 

„Állítsd be” magadnak annyi mennyiségű futást, mozgást, amennyire hetente biztos képes vagy. Ha kicsit több lesz belőle, az nem baj, csak ne csökkentsd az adagot.

 

Forrás: brigitte.de


További hírek

  Sokan tanulhatnak emberséget frissen világbajnokságot nyert úszónktól
2019. 07. 13. 17:44 hirhatar.hu
  Halló-halló, itt Észak-Korea: a vezér virslit eszik
2019. 07. 13. 13:05 hirhatar.hu
  A DK kilépett az ózdi összefogásból a náci-feelinges jobbikos jelölt miatt
2019. 07. 13. 13:05 hirhatar.hu
  Szexuális fajtalankodási botrány Orbán kedvenc katonaiskolájában
2019. 07. 12. 17:55 hirhatar.hu
  Nem zárták ki pártjából Szanyit – de nagyon megrótták
2019. 07. 12. 10:46 hirhatar.hu
  Az új szlovák elnök kínosan lealázta a magyar államfőket
2019. 07. 12. 10:46 hirhatar.hu
  Cuki: Egy verzió arról, hogy valójában miért is zseni Mészáros Lőrinc
2019. 07. 11. 13:27 hirhatar.hu
  A főpolgármester-jelölt perek sorozatára készül
2019. 07. 11. 13:27 hirhatar.hu
  Ötvenéves a János-hegyi Szántó Gyula emlékmű
2019. 07. 11. 13:27 hirhatar.hu
  Csak júliusban egymilliárd forintot utal át a magyar kormány kárpátaljai iskolafejlesztésre
2019. 07. 09. 12:36 hirhatar.hu





IMPRESSZUM | MÉDIAAJÁNLAT | SZABÁLYZAT | HÍRLEVÉL

(c)2o15 Hírhatár Lapcsoport