BAJAI HÍRHATÁR - Képeket manipulált a Bácskai Napló

BAJAI HÍRHATÁR
   
 2020.01.21.
 Kedd
Ma Ágnes napja van.
Holnap Vince napja lesz.
   EUR árfolyam
   335,53 Ft
   CHF árfolyam
   312,36 Ft
   
   
   
   
   
   

 

MINDEN HÍR | AKTUÁLIS | SZÍNES | VÉLEMÉNY | RENDŐRSÉGI HÍREK | SPORT | KULTÚRA | TÖBB HÍRHATÁR | HELYBEN VAGYUNK!

    
2019. 09. 24. 10:18     


Képeket manipulált a Bácskai Napló
A bajai fideszes közlöny phoptoshoppal torzította el az ellenzéki jelöltek arcát. A főszerkesztő tagad, pedig a képek önmagukért beszélnek. Per lehet az ügyből.

Országos port kavart az a Facebook-bejegyzés, amiben Dani Gitta, a Sikeres Bajáért képviselő-jelöltje lerántotta a leplet a bajai fideszes média manipulációjáról. A két hetente minden bajai háztartásba eljuttatott Bácskai Napló a bajai ellenzék indulását ismertető cikkéhez használt illusztrációban minden jelölt arcát eltorzították, manipulálták. Egész egyszerűen fogták az eredeti képeket, és mindegyiket manipulálták: kancsal szemet, ferde orrot, sötétebb arcot, hosszú nyakat csináltak.

 
"A több tízezer példányban a postaládákba került Bácskai Napló aljasul groteszkké torzította az arcunkat! Bandzsa, ördögi tekintetek, foltos sötét arcok, eltüntetett vagy éppen összehúzott szemöldökök, átrajzolt, elcsúfított arcvonások mind a 11 jelölt esetében. A mellékelt videón látható a hamisítás ténye." - írta a legnagyobb közösségi médiában Dani Gitta. A képviselő-jelölt elvárja, hogy a Bácskai Napló kiadója a Baja Marketing Kft. ismerje el a hamisítás tényét, nevezze meg a felelősöket és kérjen bocsánatot a lap következő számában, valamint tegye közzé a Sikeres Bajáért Egyesület mind a 11 jelöltjének hiteles képmását a manipulált képeknek megfelelő terjedelemben. 

Természetesen jóvátételre nem nagyon számíthatnak az ellenzéki jelöltek. A Magyar Hangnak nyilatkozva Géczy Zsolt tagadta, hogy manipulálták volna a képeket, ezért szerinte nincs okuk megkövetni az érintetteket. Nem kizárt, hogy polgári per kerekedik az ügyből. 

Érdemes felidézni, hogy a Bácskai Naplóról nem most derül ki először, hogy egy hazug fideszes kiadvány: már két választási kampányban is bírságot róttak ki rájuk, amiért egyoldalúan a Fidesznek kampányolt az országgyűlési válaszhtrásokon. A 6,1 millió forintnyi bírságot persze nem Zsigó Róbert fizette, hanem hozzácsapték a Baja MArketing Kft kiadásaihoz, vagyis közpénzből fizették, hogy egyoldalúak volta. 

 

További hírek

  Nem csak a Moszkva téri óra tűnt el
2020. 01. 18. 14:07 hirhatar.hu
  Az új győri fideszes polgármesterjelölt közpénz-milliárdjairól ír az „ördög ügyvédje"
2020. 01. 18. 14:07 hirhatar.hu
  Hamis prosztatagyógyszerhez használják csalók a Semmelweis Egyetem nevét
2020. 01. 18. 14:07 hirhatar.hu
  Keményen dolgozó fideszes EP-képviselőnő üdvözli az egységes mobiltöltőket
2020. 01. 16. 20:09 hirhatar.hu
  A tavalyinál is több pénzt tol a határon túli közösségekbe a magyar kormány
2020. 01. 14. 18:08 hirhatar.hu
  Orbán megoldotta az egészségügy problémáját – addig nincs pénz, míg ki nem festenek minden kórtermet
2020. 01. 14. 18:08 hirhatar.hu
  Hatalmas ellenzéki győzelem Zalában
2020. 01. 13. 10:50 hirhatar.hu
  Újabb videóbotrány Győrben – az ellenzéki jelöltet támadja a Fidesz
2020. 01. 12. 10:39 hirhatar.hu
  Hadihajók a Tiszára – jön a török meg a tatár
2020. 01. 11. 13:15 hirhatar.hu
  Baló György nevét viseli az RTL hírstúdiója
2020. 01. 10. 16:52 hirhatar.hu





IMPRESSZUM | MÉDIAAJÁNLAT | SZABÁLYZAT | HÍRLEVÉL

(c)2o15 Hírhatár Lapcsoport